1.Bezwachlarza: Student Akademi: [Fuuton]Kaze No Yaiba Bardzo prosta technika. Polega na wytworzeniu z palca powietrznego ostrza, którym można atakować wroga.
Wymagania: 1 punkt do Fuuton 350 chakry
Genin: [Fuuton]Kaze Kiri Do tej techniki potrzebna jest broń, im dłuższa tym lepsza. Ładujemy chakrą broń i uderzamy w nadchodzące powietrze. Powietrze rozcina się i w nas nie uderza.
Wymagania: 7 punktów do Fuuton 500 chakry
[Fuuton]Renkuudan Używający zbiera powietrze w swoim żołądku, mieszając przy tym je ze swą chakrą, po czym wyrzuca je z siebie z dużą siłą, nadając mu jednocześnie olbrzymią prędkość. Tak skondensowane powietrze trafia przeciwnika praktycznie miażdżąc go na miejscu.
Wymagania: 12 punktów do Fuuton 700 chakry
Chuunin: [Fuuton]Kaze Furai Technika polega na lataniu, będąc unoszonym przez stworzony za pomocą chakry wiatr. Prędkość latania zależy od naszej kontroli chakry.
Wymagania: 20 punktów do Fuuton 1200 chakry
Jounin: [Fuuton]Kumo Kaze no Jutsu Ta technika zamienia chmury w tornado, a następnie zstępuje na wroga, otaczając go i uniemożliwiając ucieczkę. Oczywiście takie, jakie były chmury, tak jest w tornadzie: padał deszcz, wewnątrz tornada jest ulewa, była burza - tam też jest. Oczywiście samo tornado też kaleczy osobę w środku.
Wymagania: 40 punktów do Fuuton 2300 chakry
[Fuuton]Kaze no Yoroi Użytkownik tego Jutsu tworzy wokół siebie tornado, które kaleczy każdego, kto się zbliży.
Wymagania: 55 punktów do Fuuton 4000 chakry
Anbu: [Fuuton]Mugen Sajin Daitoppa Wprost niszczycielskie Jutsu, polega na zmieszaniu chakry z powietrzem w płucach. Gdy to się powiedzie użytkownik tej techniki wypuszcza powietrze z ust. Powietrze po chwili zamienia się w olbrzymi wir.
Wymagania: 65 punktów do Fuuton 6000 chakry
2.Z wachlarzem: Genin: [Fuuton]Kamaitachi No Jutsu Mocnym machnięciem shinobi wypuszcza ogromnej siły podmuch.
Wymagania: 15 punktów do Fuuton 850 chakry
Chuunin: [Fuuton]Fuusajin Przy pomocy wachlarza wytwarza się wielki podmuch powietrza, ale to nie wszystko... wiatr połączony jest z kurzem, który może posłużyć jako zasadzka.
Wymagania: 25 punktów do Fuuton 1400 chakry
Specjal Jounin: [Fuuton]Tatsumaki no Jutsu Jest to po prostu tornado. Bardzo silne Jutsu, które niszczy wszystko co spotka na swej drodze.
Wymagania: 38 punktów do Fuuton 2600 chakry
Jounin: [Fuuton]Senmoufuu Jest to stworzenie bardzo dzikiej fali wiatru, która po stworzeniu praktycznie leci gdzie jej się podoba tj. może polecieć wszędzie. Wiatr jednak jest wyjątkowo potężny, wręcz szatkuje rzeczy na które natrafi.
Wymagania: 50 punktów w Fuuton 4000 chakry
Anbu: [Fuuton]Dai Kamaitachi No Jutsu Przy pomocy wachlarza użytkownik wytwarza bardzo silny wiatr, który jest zdolny przecinać metal, a drzewa kroi na plasterki. Ten silny podmuch jest w stanie odbić atak dźwiękowy. Użytkownik dzięki tej technice może się uchronić i zarazem atakować.
Wymagania: 65 punktów do Fuuton 6500 chakry
|