Student Akademii: [Katon]Goukakyuu No Jutsu Każdy kto korzysta z tej techniki traci dużo chakry. Technika powiązana jest z ogniem. A jutsu te polega na wytworzeniu ogromnej kuli ognia, którą wypuszcza się z ust. Technika ta może się okazać dla wielu ninja druzgocąca.
Wymagania: 1 punkt w Katon 650 chakry
[Katon]Housenka no Jutsu Mocna technika wykorzystująca element ognia. Osoba posługująca się tym jutsu wypuszcza z ust od kilku do kilkunastu kul ognia. Następnie one wygasają, a na ich miejscu pojawia się broń. A może być nią np. Kunai czy Shuriken. Skuteczna technika, którą można zaskoczyć przeciwnika podczas walki.
Wymagania: 3 punkty w Katon 500 chakry za 10 pocisków
Genin: [Katon]Katoki no Jutsu Ognisty miecz, który tworzy się w ręku użytkownika. Może wywołać przy każdy uderzeniu poparzenia a nawet podpalić przeciwnika. Jest to rzadko spotykana technika z powodu częstego odparzenia na rękach po dłuższym jej używaniu. Wymagania: 10 punktów w Katon 1000 chakry
[Katon]Haikedo Po złożeniu pieczęci tygrysa w ręce użytkownika powstaje mała ognista kula. Wszystko to dzieje się w szybkim tempie.
Wymagania: 7 punktów w Katon 200 chakry
Chounin: [Katon]Karyuu Endan Ogniowy atak. Wpierw ninja bierze głęboki wdech, a następnie wypuszcza zebrane powietrze w formie ognia, który porusza się tylko po ziemi. Skuteczność tej techniki zależy w głównej mierze od tego, jakim poziomem chakry dysponuje ninja.
Wymagania: 25 punktów w Katon 1500 chakry
[Katon]Ryuka na Jutsu Kolejne jutsu związane z elementem ognia. Na samym początku wykonywania techniki, osoba zostaje otoczona przez płomienie. Następnie ogromna fala ognia kierowana jest w stronę przeciwnika. By jutsu było efektowniejsze można swojego rywala przywiązać przy pomocy specjalnych linek, i po nich puścić ogień.
Wymagania: 30 punktów w Katon 2000 chakry
Specjal Jounin:[/color][/size] [Katon]Hibashiri Jest to ulepszona technika Karyuu Edan bo tutaj możemy strumieniem ognia sterować. Wymagania: 32 punkty w Katon 2000 chakry
Jounin: [Katon]Hasekishou Jest to ulepszona technika Housenka no Jutsu. Technika polega na wystrzeleniu z ręki kilku-kilkunastu wybuchających, wyjątkowo destrukcyjnych, ognistych pocisków. Każdy pocisk jest w stanie wysadzić kilku shinobi naraz. Wymagania: 55 punkty w Katon 5000 chakry za 10 pociskow
[Katon]Hai Seki Shou Technika żywiołu ognia użyta przez Asumę przeciwko jednemu z członków Akatsuki. Shinobi po skumulowaniu chakry i zawiązaniu odpowiednich pieczęci wydmuchuje w stronę przeciwnika ogromną chmurę gorącego pyłu. Po zakończeniu tego procesu popiół wybucha, pochłaniając wszystko wewnątrz w kłębach ognia. Technika może poparzyć człowieka do tego stopnia, że nie będzie on w stanie się normalnie poruszać.
Wymagania: 50 punktów w Katon 7000 chakry
[Katon]Gouryuuka no Jutsu Wdychamy dużą ilość powietrza do płuc i wykonujemy odpowiednie pieczęcie po czym wypuszczamy powietrze ust mieszając je z chakrą powstaje wielki płomień ognia. Przypomina on głowę wielkiego chińskiego smoka, który niszczy prawie wszystko na swojej drodze.
55 punktów w Katon 4000 chakry za 1 głowę
Anbu: [Katon]Kasumi Enbu No Jutsu Ogniowy atak, wystrzelony w grupę przeciwników. Po dotarciu do celu pocisk rozpada się na wiele mniejszych płomieni, poszerzając tym samym swoją powierzchnię.[1 kula=30 pocisków + efekt zaskoczenia]
Wymagania: 70 punktów w Katon 7000 chakry
[Katon]Mirini Jest to ulepszona technika Hibashiri, w tej technice wypuszczamy aż 4 płomienie, którymi można sterować. Wymagania: 70 punktów w Katon 6000 chakry
|